НУШ 1клас

Методичні рекомендації щодо адаптаційного періоду для учнів першого

Поради вчителю: як адаптувати першокласників до навчання в НУШ

Модельна навчальна програма з математики 1-2 цикл

Модельна навчальна програма з української мови 1-2 цикл

Модельна навчальна програма з предмету “Я досліджую світ

Щоденні 5

Щоденні 3

МАТЕМАТИКА
За навчально – методичним комплектом С.Скврцової і О.Онопрієнко

Поурочні конспекти за С. Скворцовою: 
Презентації до уроків математики за С.Скворцовою № 1-17
Відеоуроки з математики.Сайт "Нова школа". № 1-35
Наочність:
Розділ 1.  Числа першого десятка (40год)
1. Досліджуємо форми об’єктів (метод рекомендаціїпрезентація 1конспект
2.Вивчаємо геометричні фігури. Встановлюємо просторові відношення (метод рекомендації, презентаціяконспектінтерактив
4.Досліджуємо  ознаки об’єктів (конспектконспект2
5.Досліджуємо ознаки, пов’язані з величиною (конспект
6.Лічимо від 1 до 10 (конспектінтеракти1інтерактив2
7.Визначаємо  кількість об’єктів( конспектінтерактив
8.Визначаємо порядковий  номер об’єкта (інтерактивконспект
9.Досліджуємо групи об’єктів за спільною ознакою (інтерактивконспект
10.Розбиваємо об’єкти на групи за спільною ознакою (інтерактивконспект
11.Вивчаємо число і цифру 1( метод. рекомендації, презентація,
12.Вивчаємо число і цифру 2
13.Вивчаємо число і цифру 3
14.Вивчаємо число і цифру 4 ( інтерактив
15.Вивчаємо число і цифру 5
16.Працюємо з групою об’єктів: об’єднуємо, вилучаємо
17.Порівнюємо групи  об’єктів за кількістю
18.Вивчаємо арифметичні дії  додавання і віднімання
19.Зображуємо додавання  і віднімання схематично
20.Вивчаємо число  і цифру 6 ( інтерактив
21.Порівнюємо числа ( інтерактивінтерактив2
22.Досліджуємо склад  числа 6
23.Повторюємо  числа 1–6
24.Додаємо і віднімаємо  за числовим променем
25.Додаємо і віднімаємо в межах 6 (інтерактивінтерактив1
26.Вивчаємо  число і цифру 7
27.Порівнюємо числа
28.Досліджуємо склад  числа 7
29.Повторюємо  числа 1–7
30.Вивчаємо  число і цифру 8 (інтерактив
31.Порівнюємо числа
32.Досліджуємо склад  числа 8
33.Повторюємо  числа 1–8 (інтерактив
34.Вивчаємо  число і цифру 9
35.Порівнюємо числа
36.Досліджуємо склад  числа 9
37.Повторюємо  числа 1–9
38.Вивчаємо  число 10
39.Порівнюємо числа
40.Досліджуємо склад  числа 10
Розділ 2.  Прийоми додавання і віднімання  чисел у межах 10 (34 год)
41.Повторюємо  числа 1–10 (інтерактив
42.Досліджуємо склад чисел  першого десятка
43.Називаємо компоненти  та результат дії додавання (інтерактив
44.Відкриваємо спосіб додавання і віднімання числа 2
45.Одержуємо число нуль.  Віднімаємо рівні числа
46.Відкриваємо спосіб міркування  при додаванні і відніманні числа 0
47.Вчимося додавати  і віднімати числа
48.Додаємо і віднімаємо  числа 0, 1, 2
49.Досліджуємо таблиці додавання  і віднімання числа 1( інтерактив
50.Відкриваємо переставний  закон додавання
51.Вимірюємо довжини  відрізків
52.Досліджуємо взаємозв’язок  додавання і віднімання
53.Досліджуємо взаємозв’язок  додавання і віднімання
54.Додаємо і віднімаємо  число 2
55.Додаємо і віднімаємо  числа 0, 1, 2
56.Досліджуємо таблиці додавання  і віднімання числа 2
57.Досліджуємо різницеве  порівняння
58.Моделюємо різницеве  порівняння
59.Збільшуємо або зменшуємо  на кілька одиниць
60.Збільшуємо або зменшуємо  на кілька одиниць
61.Дізнаємося про математичний  вираз «Різниця»
62.Відкриваємо способи додавання  і віднімання числа 3
63.Додаємо і віднімаємо  число 3
64.Відкриваємо правило знаходження  невідомого доданка (інтерактив
65.Називаємо компоненти  та результат дії віднімання
66.Додаємо і віднімаємо  числа
67.Вимірюємо довжини  відрізків
68.Будуємо відрізки
69.Вивчаємо вирази  на дві дії
70.Додаємо і віднімаємо  число 3
71.Досліджуємо таблиці  додавання і віднімання числа 3
72.Додаємо і віднімаємо  числа 0, 1, 2, 3
73.Додаємо і віднімаємо  числа 0, 1, 2, 3
74.Готуємося до вивчення  задач
Розділ 3.  Додавання і віднімання  в межах 10. Задача (27год)
75.Додаємо і віднімаємо число 4
76.Додаємо і віднімаємо  число 4
77.Знайомимося із задачею
78.Дізнаємося про складові  задачі
79.Досліджуємо задачі
80.Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 4
81.Додаємо і віднімаємо  числа 0, 1, 2, 3, 4
82.Відкриваємо спосіб додавання  і віднімання числа 5
83.Додаємо і віднімаємо  число 5
84.Досліджуємо таблиці додавання  і віднімання числа 5
85.Вчимося виконувати арифметичні дії з величинами
86.Додаємо і віднімаємо числа частинами. Порівнюємо величини
87.Досліджуємо таблиці  додавання чисел другої п’ятірки
88.Готуємося до вивчення віднімання чисел 6, 7, 8, 9
89.Готуємося до вивчення віднімання чисел 6, 7, 8, 9
90.Складаємо короткий  запис задачі
91.Віднімаємо числа 6, 7, 8, 9
92.Віднімаємо  числа 6, 7, 8, 9
93.Складаємо короткий  запис задачі
94.Знаходимо невідомі  зменшуване і від’ємник
95.Віднімаємо числа  другої п’ятірки
96.Порівнюємо математичний  вираз і число
97.Досліджуємо таблиці віднімання чисел другої п’ятірки
98.Порівнюємо число  та математичний вираз
99.Порівнюємо математичні  вирази
100.Вимірюємо маси  предметів ( інтерактив
101.Вимірюємо місткості посудин (інтерактив
Розділ 4. Двоцифрові числа (39 год)
102.Записуємо задачу коротко
103.Досліджуємо властивості  величин
104.Досліджуємо лічильну  одиницю — десяток (інтерактивінтерактив2
105.Порівнюємо, додаємо  і віднімаємо десятки 
106.Одержуємо круглі числа. Додаємо і віднімаємо  круглі числа
107.Досліджуємо одиницю  вимірювання довжини — дециметр
108.Утворюємо числа другого десятка ( інтерактив
109.Записуємо числа  другого десятка ( інтерактив
110.Записуємо числа  другого десятка
111.Записуємо числа  першої сотні ( інтерактивінтерактив1
112.Порівнюємо числа  в межах 100
113.Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел другого десятка
114.Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел першої сотні
115.Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел першої сотні
116.Додаємо і віднімаємо  число 1
117.Додаємо і віднімаємо числа  на основі нумерації
118.Узагальнюємо розуміння нумерації чисел першої сотні (інтерактив
119.Додаємо і віднімаємо  одноцифрове  число
120.Додаємо і віднімаємо  числа
121.Додаємо і віднімаємо числа
122.Додаємо і віднімаємо числа
123.Досліджуємо задачі
124.Знаходимо невідомий від’ємник  і зменшуване 
125.Знайомимося із Задачами на знаходження невідомого зменшуваного або від’ємника
126.Розв’язуємо задачі
127.Досліджуємо  складові задач
128.Знайомимося з додаванням  і відніманням двоцифрових чисел
129.Знайомимося з одиницею  вимірювання часу: доба
130.Визначаємо час  за годинником ( інтерактив
131.Дізнаємось  про тривалість доби ( інтерактив
132.Додаємо і віднімаємо числа
133.Визначаємо вартість  товару
134.Знайомимося з одиницею  вимірювання довжини — метр
135.Додаємо і віднімаємо числа.  Повторюємо вивчене
136.Додаємо і віднімаємо числа.  Повторюємо вивчене
137.Повторення
138.Повторення
139.Повторення
140.Повторення

НАВЧАННЯ ГРАМОТИ
за навчально-методичним комплектом К. І. Пономарьової
Добукварний період
1. Ознайомлення з букварем. Тема для спілкування: «Правила поведінки на уроці».
1.Письмове приладдя. Постава під час письма. Орієнтування на сторінці зошита (вгорі, посередині, внизу)
2.Слова, які відповідають на питання що? Тема для спілкування: «Навчальне приладдя»
2.Орієнтування на сторінці зошита (праворуч, ліворуч).
3.Слова, які відповідають на питання хто? Тема для спілкування: «Сім’я».
3.Рядок. Верхня і нижня рядкові лінії. Зображення геометричних фігур (без уживання термінів) у рядку 
4.Слова, які відповідають на питання який? яка? яке? які? Тема для спілкування: «Правила дорожнього руху».
4.Рядок. Середина рядка. Поле на сторінці. Письмо прямих ліній до середини рядка
5.Слова, які відповідають на питання що робить? Тема для спілкування: «Режим дня».
5.Міжрядкові лінії (надрядкова, підрядкова). Зображення фігур у сітці зошита з міжрядковими лініями.
6.Речення. Тема для спілкування: «Відпочинок на природі (пікнік)».
6.Письмо прямих ліній (вертикальної і горизонтальної).
7.Службові слова в реченні. Тема для спілкування: «Природа навколо нас».
7.Письмо похилих ліній (короткої і подовженої).
8.Речення розповідні, питальні й окличні (без уживання термінів). Тема для спілкування: «Дитячі ігри».
8.Письмо короткої похилої лінії із заокругленням унизу і вгорі.
9.Поділ слів на склади. Тема для спілкування: «Сімейний обід».
9.Письмо подовженої похилої лінії із заокругленням унизу і вгорі.
10.Наголос у словах. Тема для спілкування: «Казки. Ляльковий театр». Робота з дитячою книжкою
10.Письмо подовженої похилої лінії з петлею внизу. Розвиток зв’язного мовлення: опрацювання тематичної групи слів «Навчальне приладдя» 
11.Звуки голосні і приголосні. Тема для спілкування: «Овочі і фрукти».
11.Письмо подовженої похилої лінії з петлею вгорі 
12.Тверді і м’які приголосні звуки. Тема для спілкування: «Зоряне небо».
12.Написання півовалів (малого і великого)
13.Звукові схеми слів. Тема для спілкування: «Птахи».
13.Письмо овалів (малого і великого)
14.Звуковий аналіз слів. Тема для спілкування: «Звірі. У зоопарку».
14.Письмо з’єднувальних ліній (верхнє, середнє і нижнє з’єднання)
15.Повторення вивченого в добукварний період. Тема для спілкування: «Професії. Ким я мрію стати?». Робота з дитячою книжкою.
15.Повторення вивчених елементів букв. Розвиток зв’язного мовлення: опрацювання тематичної групи слів «Іграшки» 
Букварний період
16.Звук [а]. Мала буква а. Складання речень за малюнками.
16.Написання малої букви а
17.Велика буква А. Розповідь за малюнками.
17.Написання великої букви А
18.Звук [о]. Мала буква о. Складання розповіді за малюнками.
18.Написання малої букви о
19.Велика буква О. Складання розповіді за малюнками.
19.Написання великої букви О
20.Звук [у]. Мала буква у. Розповідь за малюнками.
20.Письмо малої букви у та з’єднань її з вивченими буквами
21.Велика буква У. Складання речень за малюнками.
21.Написання великої букви У
22.Звук [и]. Букви Ии. Встановлення відповідності між малюнками і звуковими схемами слів. Робота з дитячою книжкою
22.Написання букв и И. Розвиток зв’язного мовлення: опрацювання тематичної групи слів «Овочі і фрукти»
23.Звук [і]. Мала буква і. Складання речень за малюнками.
23.Письмо малої букви і та з’єднань її з вивченими буквами
24.Велика буква І. Складання речень за малюнками.
24.Написання великої букви І та з’єднань її з вивченими буквами
25.Звук [е]. Мала буква е. Складання речень за малюнками.
25.Письмо малої букви е та з’єднань її з вивченими буквами
26.Велика буква Е. Складання речень за малюнками. Спостереження за близькими за значенням словами.
26.Написання великої букви Е та з’єднань її з вивченими буквами.
27.Звуки [л], [л′]. Мала буква л. Читання складів з буквою л.
27.Написання малої букви л і складів з нею
28.Велика буква Л. Читання складів, слів, речень з вивченими літерами та діалогу.
28.Написання великої букви Л, складів і слів з нею
29.Звук [м]. Мала буква м. Читання складів і слів з вивченими літерами. Робота з дитячою книжкою
29.Написання малої букви м, складів, слів і речень з вивченими буквами. Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Сім’я»
30.Велика буква М. Читання складів, слів, речень з вивченими літерами та діалогу.
30.Написання великої букви М, складів, слів і речень з вивченими буквами
31.Звуки [с], [с′]. Мала буква с. Читання складів, слів і речень з вивченими літерами.
31.Написання малої букви с. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами
32.Велика буква С. Читання складів, слів, речень з вивченими літерами та діалогу.
32.Написання великої букви С. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами
33.Звуки [н], [н′]. Мала буква н. Читання складів і слів з вивченими літерами.
33.Написання малої букви н, складів, слів і речень з вивченими буквами
34.Велика буква Н. Читання складів, слів, речень з вивченими літерами та діалогу.
34.Написання великої букви Н. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами
35.Звук [к]. Мала буква к. Читання слів і речень з вивченими літерами.
35.Написання малої букви к, складів, слів і речень з вивченими буквами
36.Велика буква К. Читання слів і речень з вивченими літерами. Робота з дитячою книжкою.
36.Написання великої букви К. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Розвиток зв’язного мовлення: опрацювання тематичної групи слів «Одяг і взуття»
37.Звук [в]. Мала буква в. Читання складів, слів і речень з вивченими літерами.
37.Написання малої букви в, складів, слів і речень з вивченими буквами
38.Велика буква В. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. Уявлення про особові займенники він, вона, воно, вони (без уживання термінів).
38.Написання великої букви В. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами
39.Звук [п]. Мала буква п. Читання слів і тексту з вивченими літерами.
39.Написання малої букви п, складів, слів і речень з вивченими буквами
40.Велика буква П. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами.
40.Написання великої букви П. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами
41.Звуки [р], [р′]. Мала буква р. Читання складів, слів з вивченими літерами та діалогу.
41.Написання малої букви р, складів, слів і речень з вивченими буквами
42.Велика буква Р. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. Робота з дитячою книжкою.
42.Написання великої букви Р. Письмо складів, слів і речень вивченими буквами. Розвиток зв’язного мовлення: опрацювання тематичної групи слів «Посуд»
43.Звуки [т], [т′]. Мала буква т. Читання слів, словосполучень і речень з вивченими літерами.
43.Написання малої букви т, складів, слів і речень з вивченими буквами
44.Велика буква Т. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами.
44.Написання великої букви Т. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами
45.Звуки [д], [д′]. Мала буква д. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами.
45.Написання малої букви д, складів, слів і речень з вивченими буквами
46.Велика буква Д. Читання складів, слів, речень і тексту з вивченими літерами.
46.Написання великої букви Д. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами
47.Звуки [з], [з′]. Мала буква з. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами. Уявлення про слова, однакові за звучанням і написанням, але різні за значенням
47.Написання малої букви з. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами
48.Велика буква З. Читання слів, діалогу і тексту з вивченими літерами.
48.Написання великої букви З, складів, слів і речень з вивченими буквами
49.Закріплення вміння читати. Робота з дитячою книжкою
49.Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Списування друкованого речення. Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Меблі»
50.Звук [й]. Мала буква й. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами.
50.Написання малої букви й, складів і слів з вивченими буквами. Списування друкованого речення
51.Велика буква Й. Читання слів, словосполучень, діалогу і тексту з вивченими літерами.
51.Написання великої букви Й, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення
52.Звук [б]. Мала буква б. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. Уявлення про залежність значення слова від зміни наголосу в ньому.
52.Написання малої букви б. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення
53.Велика буква Б. Читання слів, речень, діалогу і тексту з вивченими літерами
53.Написання великої букви Б, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення
54.Читання слів і тексту з вивченими буквами
54.Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Побудова речень за поданим початком і малюнками
55.Закріплення вміння читати
55.Написання розділових знаків ! ? , . Записування речень із ними
56.Підсумковий урок за семестр. Робота з дитячою книжкою.
56.Підсумковий урок за семестр. Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Побутова техніка і правила безпеки під час користування нею»
57.Читання слів, речень і тексту з вивченими буквами
57.Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними
58.Звук [г]. Мала буква г. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами.
58.Написання малої букви г, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення
59.Велика буква Г. Читання слів, діалогу і тексту з вивченими літерами.
59.Написання великої букви Г, складів, слів і речень з вивченими буквами 
60.Звук [ґ]. Мала і велика букви Ґ ґ. Читання складів, слів і текстів з вивченими літерами.
60.Написання малої букви ґ. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення 
61.Закріплення вміння читати. Робота з дитячою книжкою.
61.Написання великої букви Ґ, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Спорт»
62. Звук [ж]. Мала буква ж. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами.
62.Написання малої букви ж, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення
63.Велика буква Ж. Читання складів, слів, речень і тексту з вивченими літерами.
63.Написання великої букви Ж. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення
64.Звук [ш]. Мала буква ш. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами.
64.Написання малої букви ш, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення
65.Велика буква Ш. Читання слів і текстів з вивченими літерами.
65.Написання великої букви Ш. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення 
66.Буква ь (знак м’якшення). Читання слів і тексту з вивченими літерами.
66.Написання букви ь, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення
67.Буквосполучення ьо. Читання складів, слів, речень і текстів з вивченими літерами. 
Робота з дитячою книжкою.
67.Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Побудова речень за поданим початком і малюнками. Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Звірі»
68.Звук [х]. Мала буква х. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами.
68.Написання малої букви х, складів, слів і речень з вивченими буквами. Відновлення деформованих слів. Списування друкованого речення
69.Велика буква Х. Читання слів, речень, діалогу і тексту з вивченими літерами.
69.Написання великої букви Х. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками
70.Звук [ч]. Мала буква ч. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами.
70.Написання малої букви ч, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнком
71.Велика буква Ч. Читання слів і тексту з вивченими літерами.
71.Написання великої букви Ч. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками
72.Мала буква я. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами. Робота з дитячою книжкою.
72.Написання малої букви я, складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення. Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Птахи»
73.Велика буква Я. Читання слів, речень, діалогу і тексту з вивченими літерами.
73.Написання великої букви Я. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення. Відновлення деформованих слів 
74.Звуки [ц], [ц′]. Мала буква ц. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами.
74.Написання малої букви ц, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення
75.Велика буква Ц. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. Уявлення про змінювання іменників за числами (без уживання термінів).
75.Написання великої букви Ц. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Записування відповіді на запитання
76.Мала буква ю. Читання складів, слів і текстів з вивченими літерами.
76.Написання малої букви ю, складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнком
77.Велика буква Ю. Читання слів, діалогу і тексту з вивченими літерами.
77.Написання великої букви Ю. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками
78.Мала буква є. Читання слів і тексту з вивченими літерами.
78.Написання малої букви є, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Записування відповіді на запитання
79.Велика буква Є. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. Робота з дитячою книжкою.
79.Написання великої букви Є. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками. Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Пори року»
80.Мала буква ї. Читання слів і текстів з вивченими літерами.
80.Написання малої букви ї, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком 
81.Велика буква Ї. Читання слів і текстів з вивченими літерами.
81.Написання великої букви Ї. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Відновлення деформованого речення 
82.Звук [ф]. Мала буква ф. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами.
82.Написання малої букви ф, складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками
83.Велика буква Ф. Читання слів, діалогу і тексту з вивченими літерами.
83.Написання великої букви Ф. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення. Відновлення деформованих слів
84.Мала буква щ. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами.
84.Написання малої букви щ, складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення
85.Велика буква Щ. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами.
85.Написання великої букви Щ, складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення
86.Закріплення вміння читати. Робота з дитячою книжкою.
86.Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Списування друкованих речень. Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Явища природи»
87.Звуки /дз/  буквосполучення дз. Читання складів, слів, словосполучень і текстів з вивченими літерами.
87.Написання слів з буквосполученням дз, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення
88.Звук ¬¬ , буквосполучення дж. Читання складів, слів, словосполучень і тексту з вивченими літерами
88.Написання слів з буквосполученням дж. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованих речень 
89.Апостроф. Читання слів і текстів з вивченими літерами.
89.Написання слів з апострофом, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованих речень
90.Алфавіт. Читання літер алфавіту, тексту з вивченими літерами.
90.Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Побудова речень за поданим початком 
Післябукварний період
91.Робота над розумінням і виразним читанням вірша «Хто в хатці живе?» (автор Любов Голота)
91.(у посібнику «Я дружу зі словом»). Засвоєння правил мовленнєвого етикету під час знайомства
92. Опрацювання тексту «Папужка» Людмили Борщевської.
92.Написання слів з буквою ґ. Побудова речень за поданим початком і малюнками
93.Читання віршів про пригоди дітей: «Де букварик» Грицька Бойка, «Що разом» Петра Кралюка. Робота з дитячою книжкою.
93.Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Професії»
94.Робота над оповіданням «У гостях і дома» Олександра Мітта.
94.Написання слів. Складання і записування речень
95.Робота над виразним читанням вірша «Татко і матуся» Лесі Вознюк.
95.Слова з буквою щ. Побудова і записування речень
96.Опрацювання тексту «Фокус-мокус» Дмитра Чередниченка.
96.Слова з апострофом. Побудова речень за поданим початком і малюнками
97.Робота над розумінням і виразним читанням вірша «Великий і малий» Валентина Бичка.
97.Правопис слів з йо. Складання і записування речень
98.Робота над читанням за ролями тексту «Чужа іграшка» Людмили Борщевської.
98.Написання слів з ьо. Формування уміння користуватись довідкою
99.Опрацювання вірша «Сварка» Марії Пригари.
99.Поділ слів на склади для переносу з рядка в рядок
100.Робота над усвідомленим читанням тексту «Найкращий день» Марії Бабенко.
Робота з дитячою книжкою.
100.Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Транспорт»
101.Робота над виразним читанням тексту «Мурчик і Жмурчик» Дмитра Чередниченка.
101.Утворення нових слів шляхом заміни чи додавання букв. Удосконалення і списування тексту
102.Опрацювання вірша «Здоровим будь!» Грицька Бойка.
102.Утворення слів шляхом додавання значущих частин – префікса, суфікса (без уживання термінів). Складання і записування речень
103.Робота над читанням за ролями тексту «Корисна розмова» Теклі Білецької.
103.Спостереження за багатозначними словами, складання і записування речень із ними
104.Виразне читання віршів про дні тижня.
104.Добір протилежних за значенням слів. Перетворення і списування тексту
105.Виразне читання віршів про місяці.
105.Знаходження близьких за значенням слів. Складання і записування речень
106.Робота над усвідомленим читанням тексту «Чий апельсин більший» Віри Карасьової.
106.Розрізнення слів, які відповідають на питання що? і хто?. Побудова і записування речень
107.Опрацювання вірша «Навпакійко» Тетяни Лисенко. Робота з дитячою книжкою.
107.Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Рослини»
108. Робота на виразним читанням і розумінням казки «Мишка, Кіт і гарбуз».
108.Уживання великої букви в словах. Побудова і записування речень за малюнками
109.Робота над читанням за ролями оповідання «Маленька мураха» Василя Шкляра.
109.Розпізнавання слів, які відповідають на питання який? яка? яке? які?. Виконання завдання за зразком
110.Робота над усвідомленим читанням тексту «Новий велосипед» Миколи Стеценка.
110.Добір слів, які відповідають на питання що робить? що роблять?. Утворення і записування речень з поданими словами
111.Опрацювання тексту «Є на світі чарівні слова» Марії Бабенко.
111.Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки?. Вправляння у читанні числових виразів
112.Усвідомлене читання казки «Умій почекати» Костянтина Ушинського.
112.Розвиток уявлення про службові слова. Складання і записування речень зі службовими словами 
113.Робота над виразним читанням тексту «Коник і Сонечко» Василя Моруги.
113.Складання і записування речень з поданими словами, за малюнком
114.Виразне читання тексту «Іди, іди, дощику» Зірки Мензатюк. Робота з дитячою книжкою.
114.Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Ввічливі слова»
115. Читання тексту Олега Буценя «Зараз».
115. Побудова, правильне інтонування і записування запитань
116.Робота над розумінням тексту «Зараз» Олега Буценя.
116.Читання й записування речень зі знаком оклику
117.Опрацювання тексту «Казка про ґудзик» Марії Солтис-Смирнової.
117.Складання і записування розповіді з поданих речень
118.Читання тексту Марії Солтис-Смирнової «Кольоровий дощик».
118.Відгадування предметів за їх описом. Побудова опису тварини за малюнком
119.Робота над розумінням тексту «Кольоровий дощик» Марії Солтис-Смирнової. Підсумковий урок
119.Складання розповіді на задану тему. Побудова і записування речень. Підсумковий урок 

ЯДС
Комплект «Я досліджую світ». Підготовка педагогів "Вчимося жити разом"
 
                     За підручником Н.М.Бібік, Г.П. Бондарчук

1.Моя країна – Україна, а я – її дитина. Звідки ти? Якого ти роду?
2.Символи держави – прапор, герб, гімн. Що це означає – «урочиста пісня?»
3.Хто ти? Щоб не забувати, як кожного звати… 
4.Хто ти? Будемо знайомі! Виготовлення бейджа
5.Дорога до школи. Як же безпечно добратись до школи, щоб у біду не потрапить ніколи? Правила безпечного руху
6.Тут я вчуся. Напрацювання правил та впровадження рутин. 
7.Безпека в школі. Що варто дізнатись, щоб безпечно навчатись? Повторення правил та рутин
8.Для чого ходять у школу? Що потрібно нам дізнатись, щоб з цікавістю навчатись? «Хіба цього навчають в школі?» За Л.Камінським
9.З чого складається світ? Що оточує мене?
10.Жива і нежива природа. Що в природі створила людина? 
11.Як упізнати осінь? Створюємо «Книжку Осені». 
12.Рослини восени. Спостереженняза особливостями сезонних змін у природі
13.Рослини восени (продовження). Конструювання з природного матеріалу
14.На прогулянці будемо обережними! Як здоровими бути й небезпек оминути? Припускаємо - сперечаємось.
15.Тварини восени. Чому до зими потрібно готуватись? Як тварини до зими готуються?
16.Осінні турботи людей. Чому осінь – «гаряча пора»?
17.Осінні турботи людей. У чому йти на прогулянку в дощову погоду? Гарний одяг – чи завжди зручний?
18.Хто що робить? Вивчаємо професії. 
19.Хто що робить? Професії твоїх батьків. Чому дорослим бути – це цікаво? Ким Я хочу стати?
20.Хто працює в школі? Хто ще, окрім учителя/-льки, працює в нашій школі?
21.День школяра. Як правильно його спланувати? 
22.Стій, сиди, ходи, носи – правильно.  Чому здоров’я – це найважливіше?
23.Що потрібно для навчання? Про що може розказати шкільний портфель?
24.Що потрібно для навчання? Куди загублені речі ховаються?
25.Чим я пізнаю світ? Дотики. Що можна впізнати на дотик? 
26.Чим я пізнаю світ? Дотики (Продовження). Хто на долоньках живе?
27.Чим я пізнаю світ? Мої очі. Чому важливо зберігати зір? 
28.Чим я пізнаю світ? У світі незвичайних звуків. Чим я чую? 
29.Чим я пізнаю світ? Смаки 
30.Чим я пізнаю світ? Запахи
31.Чим я пізнаю світ? Для чого нам зуби?
32. У природі все пов’язане. Чи всі тварини і рослини потрібні на Землі? Припускаємо – сперечаємось.
33. Сонце. Чи всьому живому потрібно? Досліджуємо вплив світла
34. Сонце (Продовження).  Куди вночі сонечко ховається?
35. Повітря. Як це працює? Припускаємо – сперечаємось. Незвичайні досліди: повітря і вода
36. Повітря. Чому летить літак? Конструювання з паперу
37. Вода. Якою вона буває? Звідки хмарка воду набирає? Незвичайні досліди: куди цукор зникає?
38. Вода. Чому її потрібно берегти?
39. Ґрунт. Що потрібно рослині для розвитку? 
40. Ґрунт. Як насінина соняхом стала. Подорож маленької зернинки
41. Рослини. Світ природи розмаїтий… Які бувають рослини?Де вони ростуть?
42. Рослини. Хто доглядає за рослинами та хто їх знищує? Збережемо природу разом
43. Тварини. Які тварини живуть на Землі?
44. Тварини. Жива та нежива природа. Міркуємо, повторюємо, аналізуємо.
45. Свійські тварини. Тварини-помічники. Які з них нам знайомі?
46. Свійські тварини. Навчальний проект «Тварини, які завжди поруч…»
47. Свійські тварини. Навчальний проект «Тварини, які завжди поруч…». ( Продовження)
48. Підсумковий урок за семестр
49 Святковий  календар  зими. Практична робота . Виготовлення  власноруч  привітальної листівки.
50 Як святкують  Новий рік  у  різних країнах світу. Янголятко –символ Нового  року  та  Різдва.
51 Новий рік і  Різдво. Як зустрічають  зимові свята  у  твоїй  родині.
52 Жива  і  нежива  природа  взимку.
53 Навчальний  проект «Як допомогти  тваринам  взимку» 
54 Навчальний  проект (продовження) «Щоб пташка  голосно  співала» Виготовлення годівничок  власноруч.
55 Навчальний  проект (узагальнення  матеріалів)
57 Зимові розваги. Як дбати  про  своє  здоров’я  взимку  
58 Дбай  про  своє здоров’я  взимку (продовження). Як зробити,  щоб  не  боліло  горлечко.
59 Дбай про  своє здоров’я  взимку (продовження) Складання  пам’ятки «Як слід  вдягатися  взимку»
60 Зміни  в  природі  взимку. Як зимують тварини.
61 Сторінка дослідника . Про  що  розкаже  лупа? Виготовлення  сніжинки-витинанки
62 Сторінка  дослідника .  Що  розкаже тобі термометр? Що  собою  уявляє лід?
63 Праця  людей  узимку. Чим  займаються  люди  в  селі  та  у  місті. . Як доглядають  за  свійським  та  дикими  тваринами
64 Людина – от що найцікавіше  у  світі. Хто  така  людина? А  що  називають  суспільством?
65 Я та  інші. Найближчі  для  тебе люди. Наші  рідні  під  час  подорожі  у  часі.
66 Я і моя  родина . Практична  робота «Моє  родовідне  дерево»
67 Почуття  людини,  емоції. Складання  пам’ятки «Як навчитися  стримувати  емоції»
68 Який  буває  в  мене  день. Що  впливає  на  зміни  у  настрої?
69 Моє  улюблене  заняття. Ми  усі  різні  й  неповторні. Складання  колажу «Світ  наших  захоплень»
70 Винаходи,  які  придумали  діти. Винаходи  людства,  які  змінили  світ. Гра «Ми – винахідники»
71 Я  тут  живу. Конструювання  з  конструктора «Оселя  моєї  мрії»/ «Дитяча  кімната моєї мрії» (за  вибором  учнів)
72 Я живу  в  місті. Які  місця  називають  громадськими? Правила  поведінки у  громадських  місцях. Розв’язування  ситуаційних  задач  та  моделювання  з  власного  досвіду,  пов’язаних  із  правилами  поведінки  у  громадських  місцях.  
73 Я  живу  в  селі. Практична  робота «Мапа  нашого  села»
74 У музеї.  Правила  поведінки  у  музеї.
75 Запрошуємо  до  театру. Моделювання  правил  поведінки  за  серією  сюжетних  зображень.
76 У супермаркеті. Складання  пам’ятки «Правила  поведінки  у  супермаркеті»
77 Дбаю  про  свою  безпеку.  Виховний  потенціал   наших  улюблених  казок.
78 Оглядаю  моє  житло. Школа  самообслуговування. Що мені   можна  і  чого  неможна робити у  оселі?
79 Коли  ми  самі  вдома. Служби  допомоги. Небезпечні  предмети  будинку.
80 Коли  гаджет  заважає. Моделювання  ситуацій  за  сюжетними  зображеннями. Диспут «Гаджет  чи  гра?»
81 Коли  гаджет  заважає (продовження). Основне  призначення  телефону.
82 Які  ви  вдома. Складання  пам’ятки «Щоб  сяяла  кімната» Які ви  вдома.(продовження)  Обговорення вірша В.Симоненка. Коло  думок «Чому діти  скаржаться на  рідних?»  
83 Турбуюся  про  здоров’я. Корисна  та  шкідлива  їжа.
Практична робота «Складання  меню  для  дитини  молодшого  шкільного  віку»
84 Турбуюся  про  здоровя (продовження). Гігієна. Засоби  гігієни. Дослідження «Як правильно  чистити  зубки»
85.Як дізнатися,  що  вже  весна. Практична  робота  «Створюємо  «Книжку весни»». 
86 Сторінка  дослідника. твій  город  на  підвіконні.
87 Турботи  тварин  навесні. Складання  розповідей про  турботи  тварин навесні.
88 Свійські  тварини  навесні. Чим  схоже  і  чим  різняться  життя  диких  та свійських  тварин  навесні.
89 Весняні  роботи  в  місті  та  в  селі. Практична робота «Складання  плану  роботи  на  тиждень із  врахуванням  погодних умов».
90 Святковий  календар весни. Великдень. Символ Великодня – писанка.
91 Святковий  календар  весни (продовження). Мамине  свято.  Конкурс «Найкращі 5 ідей» (Як можна  привітати  маму)
92 Як  ставитися до  інших. Не  будь  жадібним.  Коло  думок «Чому не  слід випрошувати  в  інших?»
93.Умій  дружити. Що  таке  дружити? Коло  вибору для  друзів.
94 Чемним  треба  бути  скрізь. Чарівні  слова  відкривають  серця.  Абетка  ввічливості.
95 Твоя країна – Україна. Дивовижні імена (за А.Григоруком)  . Хто такий  громадянин, європеєць, житель  Землі?
96 Державні  символи –прапор, герб,  гімн. Де можна  побачити Державний Прапор України? Де  можна  побачити  Державний Герб України? Де  можна  почути Державний  Гімн України?
97 Я  маю  право на  права . У  світовій Книзі  прав  дитини  зазначено,  що… (обговорення  сутності  піктограм)
98 Я  маю право на  права (продовження) Про  порушення  прав  дитини  сторінками  улюблених  казок. Складання пам’ятки «  Правила  поводження  із  незнайомцями»
99 Про  акуратність. П’ять  кроків  до  акуратності. Конкурс «Найохайніший  портфель  класу»/ «Найохайніша  парта  класу» Конкурс «Зошити  всміхаються» (за  вибором  вчителя)
100. Зустрічаємо  літо. Практична  робота «Створюємо «Книжку літа»». Як  зберегти  здоров’я  влітку.
101 Сторінка  дослідника. Як  у  домашніх умовах можна  отримати  веселку?
102 Тварини  улітку. Як доглядають  за  свійськими  тваринами улітку.
103 Праця  людей улітку. Практична  робота «План  роботи на  тиждень  з  урахуванням  погодних  умов»
104 Ми всі  різні,  в  світ  у  нас  - один на  всіх. Усі  ми  різні, - і цим  одне  одному  дуже  цікаві.
105 Підсумковий  урок  за  семестр.


Немає коментарів:

Дописати коментар